Totalul afișărilor de pagină

15 iunie 2012

Marturii de nunta-Be My Bride

Marturiile de nunta sunt aproape la fel de dificil de ales ca si rochia de mireasa.Ce ramane in amintirea fiecaruia dupa fericitul eveniment?Marturia de nunta,obictul dragut pe care toti il vrem elegant,fin, delicat,de bun gust si cat mai orignal cu putinta.
Be My Bride,fii mireasa mea,un sapunel elegant,fin ,delicat,de bun gust,foarte original si extrem de expresiv:
Daca esti o mireasa visatoare,si care in sfarsit ai gasit printul calare pe un cal alb,gata sa te rapeasca,,de buna voie si nesilita de nimeni``sapunelul  cu un are vintage ,de poveste cu lavanda,e cel mai potrivit pentru tine:

Sau poate esti o printesa chic , care adora rozul si trandafirii:

Sau poate esti o mireasa conservatoare dar extrem de eleganta,traditionala si totusi foarte contemporana:


Retetele si culorile se pot personaliza dupa dorinta fiecaruia.Comenzile de vor da cu minim 6 saptamani inainte de eveniment.Pentru mai multe detalii ma puteti contacta pe mail.

9 comentarii:

  1. Ce gramaj are si cat costa unul?

    RăspundețiȘtergere
  2. Sapunurile au 90-95 de grame.Pretul este in functie de cantitatea comandata.Daca imi dai adresa de mail iti voi da toate detaliile.
    Multumesc de interes.
    Imi poti scrie la adresa de mail:
    sapun.naturalhandmade@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase sapunele....
    Unde gasiti forme asa de frumoase? Am 2 fetite care sunt incantate de formele cu sirene si m-au rugat sa le cumpar si eu..am cautat pe net sa vad cam cat costa dar nu am gasit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc.Da,sunt destul de dificil de procurat,sincer am cautat foarte mult timp aceste forme si sunt extrem de incantata ca le-am gasit,si sunt si foarte scumpe.Daca doriti mai multe amanunte trimiteti-mi un mail si va voi raspunde.

      Ștergere
  4. Delicioase :)
    Nici nu pot sa imi imaginez cum e sa scoti din forma un asa sapun. oricat ar costa, sunt sigura ca merita toti banii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Primul lucru pe care il fac dimineata este sa dau fuguta in atelier sa vad ca a iesit si ma minunez de fiecare data de cat de frumoase pot fi.
      Daca doriti sa le ,,admirati``live,ma veti gasi in calitate de expozant la targul Cucuteni ce va avea loc weekend-ul urmator in Parcul Expozitiei.

      Ștergere
  5. intr-adevar sunt deosebite si mi-ar placea asa ceva

    RăspundețiȘtergere