Totalul afișărilor de pagină

22 iulie 2014

Atelierul meu

 Toti ne nastem cu un dar,pe care il descoperim mai devreme sau mai tarziu.Desi ne pregatim o viata sa devenim medici, avocati,chimisti,sau economisti,atunci cand iti descoperi calea,e ca o revelatie si de cele mai multe ori nu are nici o legatura cu planurile pe care le aveai cu viata ta.
 Cand am inceput sa imi fac pentru mine produse de ingrijire ,nici nu visam sa am un spatiu al meu unde sa imi pregatesc lucrusoarele.Astazi am un atelier cu spatiu de lucru,spatiu de depozitare materii prime si produse finite,spatiu pentru uscarea si depozitarea plantelor si un birou.
 Si pentru ca sunt sigura ca sunteti curiosi unde si cum sunt produse cosmeticele Lavandine,va prezint o particica din lumea mea.E drept ca mai sunt multe de facut dar...toate la timpul lor.
  Pentru a produce cosmetice handmade nu e nevoie de cine stie ce instrumente,ci de doua maini harnice si de multa ,multa inspiratie.
Pregatind un lot de sapun:


In vizita la mami:

Alegand  produsele pentru a doua zi:

Pregatind cu drag si mare atentie coletele pentru voi:


Va multumesc pentru increderea voastra si va astept cu drag in magazinul Lavandine de pe Breslo,oricand aveti nevoie!
Daca vreti sa fiti la curent cu noutatile dati un like paginii de Facebook

Un comentariu:

  1. cred ca acesta e cel mai frumos articol pe blog.
    Felicitari pentru activitatea dumneavoastra!

    RăspundețiȘtergere