Totalul afișărilor de pagină

17 martie 2011

Sapun exfoliant cu seminte de mac


Primul pas in ingrijirea pielii este exfolierea.
Sapunul exfoliant cu seminte de mac este destinat exfolierii blande dar ferme.Nu este foarte abraziv putand fi folosit si pentru ten.
Cu o textura cremoasa,imbogatit cu galbenus de ou care se stie ca este cel mai eficient produs pentru catifelarea pielii,nu doar exfoliaza ci hraneste si catifeleaza pielea,oferind o ingrijire completa.

Contine:ulei saponificat de masline,ulei saponificat de cocos,apa distilata,galbenus de ou,seminte de mac,ulei esential de patchouli,ylang-ylang,lavanda.

Disponibil la 70 gr si 100 de gr.

Pretul este de 10 lei,100 g,si 7 lei,70 g

2 comentarii:

  1. Buna,

    Intamplator am dat peste blogul tau si imi place foarte tare ce vad. Pe breslo.ro nu te gasesc pentru comenzi? :D

    Milanike,

    RăspundețiȘtergere
  2. Inca nu mi-am facut magazin pe breslo.Daca doresti sa lasi o comanda,e o aderesa de mail chiar sus pe prima pagina.Ma bucur ca i-ti plac produsele mele(cel putin vizual)sper sa le si incerci.

    RăspundețiȘtergere