Totalul afișărilor de pagină

13 noiembrie 2011

Concurs

Pe 1 ianuarie 2012 blogul Natural Handmade,alias Lavandine,implineste un an.
Pentru toi cei care au trecut pe aici,pentru toti cei care revin la fiecare postare noua sau doar din cand in cand,pentru toi cei care au cumparat sau doar au admirat produsele realizate de mine cu mult drag si multa rabdare,am hotarat sa organizez un concurs.
Premiile constau in :
Premiul I.Orice produs va doriti ,la alegere in valoare de 40 de lei
Premiul II.Orice produs va doriti,la alegere in valoare de 30 de lei
Premiul III.Orice produs va doriti,la alegere in valoare de 20 de lei.
IV.Premiu special:un premiu acordat de mine pentru cea mai frumoasa postare,descriere,comentariu, scris de catre cei care vor dori sa promoveze concursul sau blogul Natural Handmade,pe blogul lor sau pagina personala de Facebook.In promovarea respectiva trebuie sa existe un link catre blogul Natural Handmade-Lavandine.Premiul:produse in valoare de 30 de lei,la alegere.

Produsele le puteti alege din magazinul de pe Breslo ,dintre produsele disponibile in momentul anuntarii castigatorilor concursului(vor fi si cateva produse noi in curand).
Perioada concursului este incepand din acest moment si pana pe data de 14 decembrie,orele 24.Tragerea la sorti va fi pe data de 15 decembrie,pentru ca, pana de Craciun sa ajunga premiul la voi,sa va bucurati de el.
Premiile vor fi expediat gratuit cu Posta Romana,de indata ce vom lua legatura pentru a-mi comunica adresele voastre,a celor care veti castiga.

Pentru a va inscrie in concurs:

  • Trebuie sa dati like pe pagina de Facebook,pagina pe care o gasiti in bara din dreapta.Dupa ce dati like,va anuntati participarea printr-un comentariu la aceasta postare(nu accept in concurs comentarii anonime)altfel nu voi stii ca va doriti sa participati,
  • Cei care deja sunt in lista de fani,daca doresc sa participe la concurs,vor lasa un comentariu la aceasta postare in care vor spune ce anume le-ar placea sa testeze in cazul in care vor castiga,sau sugestii pentru produse noi,ce anume v-ar placea sa mai gasiti in magazin,etc.
  • Premiile 1,2,3 se vor acorda indeplinind primele 2 conditii,aceasta a treia conditie se aplica doar pentru premiul special.Pentru premiul special,va trebui sa postati pe blogul vostru sau pagina de Facebook,un comentariu,descriere,postare,despre concurs,blog sau produse Lavandine.In textul respectiv sa fie si un link catre blogul Natural Handmade-alias Lavandine,si evident sa dati un like,daca nu ati facut-o deja.Va trebui sa imi trimiteti si mie link-ul catre pagina unde ati facut postarea respectiva,astfel nu voi sti despre acest lucru.
  • In comentariile lasate pentru concurs treceti un nume si o adresa de mail.
Tragerea la sorti se va face cu sistemul Random,in data de 15 Decembrie si va fi anuntata tot atunci.
Abia astept sa va trimit cadourile de Craciun.
Mult succes!

57 de comentarii:

  1. Hello...
    1. Like pe facebook: Rizea Andreea
    2. Postare pe blog la http://lifestyleandreea.blogspot.com/2011/11/giveaway-de-la-lavandine.html
    3. Mi-ar placea foarte tare sa testez urmatoarele produse: Balsam de buze-Lavandine, Lavandine-Ice Mint,sapun natural cu menta si castravete si Lavandine -Rose,sapun cu extract de trandafir
    4. Adresa mea de mail este cadourihandmade@yahoo.com
    5. Te-am adaugat si la blogroll si GFC: Andreea Rizea

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-ar placea mult sa testez sapunul anticelulitic "Dark coffee" sau Lavandine "Shea body cream". :D
    Sunt fana a paginii de FB cu numele: Madda Ilade.

    Multumim pentru concurs!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Andreea,esti prima pe lista.Multumesc pentru ca ai promovat foarte frumos si pe blogul tau concursul si implict blogul meu.Esti si in cursa pentru premiul special.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc si eu Madda Ilade,cu putin noroc poate o sa testezi ce anume iti place.Dupa o exfoliere ferma cu sapunul Dark Coffee,Shea Body Cream este exact ce iti trebuie pentru o piele ca de catifea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Hmmmm, eu particip cu siguranta caci sunt "in Love" fata de produsele voastre. Pai fara untul de corp nici vorba sa ies din baie dupa dus, are un miros si o textura care m-a facut sclava pe vecie pe vecie.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu putin noroc,o sa il primesti cadou de Craciun.
    Multumesc Iulia si mult noroc la tragerea la sorti.

    RăspundețiȘtergere
  7. I really, really LIKE Lavandine.
    Cred ca am folosit jumatate din produse si sunt de-a dreptul extraordinare. O data ce le-am descoperit nu mai renunt la ele. Sapunelul cu lapte de capra si catina si untul de shea pe care Claudia l-a facut cu drag special pentru noi au facut minuni la fetita mea care avea dermatita atopica.
    Ce mi-ar placea sa testez? Hmmm, cred ca cealalta jumatate :) As incepe cu sapunurile din gama Milk therapy care au lapte de capra, apoi cu cel de trandafiri, eu fiind innebunita dupa mirosuri florale; cred ca si cel cu aloe este grozav. Apoi as continua cu apele florale care sunt tare curioasa cum sunt si as incheia cu balsamurile de buze de care am mare nevoie iarna si care, daca nu am sa castig, am sa mi le iau oricum. Mi-ar placea sa testez si o masca de par dar nu stiu daca se potrivesc parului gras, cum este al meu.

    Like pe facebook: Alina Cobzaru
    Adresa mail alina.cobzaru@email.ro

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc mult Alina pentru aprecieri si pentru ca iti plac produsele Lavandine.Mult noroc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ooo ce idee super sa organizezi acest concurs. Claudia, ce mai tura vura, sunt fan pe viata a produselor Lavandine si ma laud toata ziua in gura mare cu produsele tale... asta e... m-au inebunit.
    Si daca tot veni vorba ca ce ne-ar place sa testem in cazul in care vom castiga, pai ce sa mai... untul tau de corp trebuie neaparat sa ajunga pe pielea mea ;)
    Cvea nou? stii deja: mi-ar place un sapunel sau un lip balm cu aroma de scortisoara :)
    Si ce as vrea sa testez: Raw skin care si neaparat Crema pentru ochi :)
    Draga mea adevarul e ca sunt dependenta :D
    Spor in toate si abia astept extragerile :)
    Succes tuturor fetelor!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc mult Carmen,ce draguta esti.
    O sa fac un lip balm special pentru tine,cu scortisoara(chiar daca nu vei castiga).
    Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cei care nu au cont de facebook, nu pot participa?

    RăspundețiȘtergere
  12. LIKE fara nici un dubiu. Nu folosesc decat de vreo 2 saptamani produse Lavandine(pentru ca doar de atata timp am si aflat de tine:D) si da...cu siguranta o sa folosesc in continuare.

    Si fiindca inca nu o am, o sa folosesc sigur Crema contur ochi, balsamul de buze, crema de corp lavandine...bine, cu sigurata si altele ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Draga Nicoleta,sa iti faci un cont de facebook dureaza cateva minute,dai un Like si te poti inscrie in concurs.Sorry,regulile sunt afisate mai sus,dar cand te hotarasti,astept un Like,mai sunt 3 saptamani.Mult succes in cazul in care te hotarasti sa participi.

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc Daniela,Waw,ce repede te-a cucerit Lavandine.Mult noroc la tragerea la sorti.

    RăspundețiȘtergere
  15. Like pe FB: Rodica Yuno
    Adresa de mail: lady.narayana@yahoo.com
    Mi-ar placea sa testez Shea Body Cream, apa florala de busuioc si balsamul de buze

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc Narayana,esti pe lista.
    Mult noroc!

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna seara , ai un like si de la mine pe Facebook . Huci Corina .Chiar daca am doar o saptamana de cand iti folosesc produsele , afla ca le consider deosebite . Mi-ar place sa incerc balsamul de buze cu pigment mineral , Milk Therapy,sapun cu miere si lapte de capra si Raw Skin Food -Crema antirid .Folosesc untul pentru corp si as fi vrut si o crema de fata , insa nu stiu care dintre ele au textura mai pufoasa. Adresa mea de mail cory_pie@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  18. Multumesc Corina si ma bucur ca iti plac produele Lavandine.Esti pe lista.Mult noroc!

    RăspundețiȘtergere
  19. buna:D.acuma am aflat si eu de concurs,am dat like pe facebook (Starling Chick).mie una imi lipseste tare mult un demachiant natural,daca te incumeti vreodata sa faci unul eu sunt prima care vrea sa`l incerce.in rest sunt curioasa cum e noul sapunel cu shea si apa florala de menta sau busuioc,nu ma pot hotari intre ele.adresa mea de e-mail este gabitzu_skumpik2005@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  20. Multumesc Gabriela.Dupa cum vezi,incerc mereu sa largesc gama de produse,la un moment dat o sa ii vina si randul demachiantului.
    Mult noroc!

    RăspundețiȘtergere
  21. FB : Ada Adriana
    lucky_ada@ymail.com
    Eu as vrea sa incerc deodorantul 100% natural cu alaun si sapunul Lavander cu lavanda si lapte de capra.

    RăspundețiȘtergere
  22. Multumesc Ada Adriana,cu siguranta le vei testa daca o sa fii una din castigatoare.Mult noroc!

    RăspundețiȘtergere
  23. Salut!
    Te urmăresc prin GFC cu numele Ioana, iar pe facebook ca Traistuta Cu Zale Chainmaille.
    Din magazinul tău mi-ar place să încerc masaca de păr Silky hair şi crema de faţă Raw Skin Care.
    Îţi urmăresc blogul de ceva timp, de când am început să caut cosmetice homemade şi îmi plac detaliile pe care le adaugi fiecărei postări de produs nou.
    Mâine, voi share-ui această postare şi pe facebook :))

    Nume: Ioana Nae
    e-mail: traistutacuzale@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  24. Salut Ioana,
    Esti in cursa pentru unul din cele 3 premii.Daca share-uiesti postarea pe facebook,esti pe lista si pentru premiul special.Trimite-mi link-ul si mie( sa fie totul la vedere)
    Multumesc ca imi urmaresti blogul.
    Mult noroc!

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna! Vreau sa particip si eu! Sunt fana breslo de cateva luni si sunt la curent cu produsele Lavandine, insa nu am avut ocazia sa le testez pana acum :( Cred ca cel mai mult mi-ar placea sa incerc samponul cu lapte de capra si deodorantul cu alaun.

    nume: Georgiana Braga
    e-mail: jjjolicel@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  26. Buna Georgiana,
    Esti pe lista.Cu putin noroc,vor ajunge la tine de Craciun produsele pe care le doresti.
    Multumesc si mult noroc!

    RăspundețiȘtergere
  27. Bună Lavandine!

    Am share-uit concursul aici http://www.facebook.com/profile.php?id=100001992764945

    şi aici
    http://www.facebook.com/profile.php?id=1804722256

    O zi frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  28. Multumesc Ioana.
    Poate ai norocul si primesti premiul special.
    O zi frumoasa si tie!

    RăspundețiȘtergere
  29. Hello!
    Serul de noapte anti-ageing pur si simplu m-a cucerit; isi face treaba de minune aplicat pe ridurile fine din zona ochilor, mirosul fiind unul foarte placut, iar crema contur de ochi imi mentine hidratata pe parcursul intregii zile pielea sensibila din jurul ochilor.
    Mi-ar placea foarte mult sa testez untul de corp cu ciocolata si unt de shea, mai ales ca sunt o mare fana a ciocolatei, iar in combinatie cu uleiul de portocala si scortisoara cred ca are un parfum irezistibil.
    Produse noi care mi-ar placea sa le incerc? Balsam de buze cu:ciocolata, portocale, creme de fata cu: aloe, catina , galbenele, crema intens hidratanta pentru maini(pentru sezonul rece).

    Like pe Facebook: Dana Turcutiu
    Adresa de e-mail: danica_io@yahoo.com

    O zi frumoasa in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  30. Hello!
    Ma bucur mult ca iti plac produsele deja testate,poate ca o sa le testezi si pe celelalte cu putin noroc.
    Multumesc!
    Esti pe lista.

    RăspundețiȘtergere
  31. Buna,

    Like cu numele de FB: Mihaela Luca,
    E-mail: michelluk[at]yahoo[dot]com,
    Mi-as dori sa testez sapunul anticelulitic "Dark coffee" daca tot am facut o pasiune pt produsele anticelulitice, de ce sa nu il incerc si pe acesta.

    RăspundețiȘtergere
  32. as vrea sa incerc Christmas Tree Soap-sapun natural curasina de brad si cedru-Lavandine
    FB Hermi Blue
    FB Share http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=256711987716586&id=640819704
    email cami_lu2004@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  33. Multumesc! MichelyL,esti pe lista.

    RăspundețiȘtergere
  34. Multumesc mult ,Hermina,pentru ca ai distribuit si pe Facebook,esti si in cursa pentru premiu special.Mult noroc!

    RăspundețiȘtergere
  35. Like Radu Adina
    Share fb http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=194441280644347&id=100002022241730
    Mi-ar placea sa testez sapunul Lavandine "Shea body cream".

    RăspundețiȘtergere
  36. Mi-ar placea sa incerc sapunul Rose cu extract de trandafiri
    http://www.breslo.ro/Product/Rose-sapun-natural-cu-extract-de-trandafir-Lavandine_488329
    Am dat like cu Radu Marilena
    E-mail radumarilena2010@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  37. Multumesc Adina.
    Multumesc Marilena.
    Sunteti inscrise in concurs,Adina inclusiv pentru premiul special.
    Mult noroc!

    RăspundețiȘtergere
  38. Buna Lavandine!
    Desi nu am avut ocazia sa testez aceste produse, mi-as dori sa incep de acum... Mi-a atras atentia exfoliantul pentru corp cu sare de la Marea Moarta...(daca nu voi castiga sigur il voi comanda:D)
    Interesante produse! Mult succes in continuare, Lavandine!
    Nume Facebook: Ana David (am dat like)
    E-mail: david_ana_maria2@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  39. Buna Ana David!
    Multumesc de apreciere,multumesc penru ,,like``
    Esti inscrisa in concurs.Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  40. Buna!

    GFC: Anicka Maya
    FB: Ana Maria
    E-mail: mayaanicka@yahoo.com
    Mi-as dori tare mult sa testez Chocolate-Unt de corp cu ciocolata raw si unt de shea-Lavandine.

    RăspundețiȘtergere
  41. Buna Anicka Maya!Multumesc si mult noroc!
    Chocolate chiar merita incercat.
    Esti pe lista.

    RăspundețiȘtergere
  42. Urmaresc Breslo de ceva vreme si sunt fascinata de aceaste lume. Nu am avut ocazia sa vad insa produse cosmetice pana astazi. Sunt de-a dreptul incantata de ce am gasit in magazinul Lavandine, cred ca produsele facute in casa sunt cele pe care se va cladi viitorul frumusetii naturale. As dori sa incerc crema de fata Precious cu uleiuri esentiale,... si sapunuri, nici nu stiu cu care sa incep! Poate unul cu catina...Felicitari pentru curajul de a infrunta o astfel de provocare intr-o lume atat de mercantila si de superficiala! Cu drag, Alina
    Alina Iacobut, mail: iacobutalina@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  43. Buna Lavandine,iti multumesc pentru acest giveway!
    GFC mariana
    FB:Mariana Faur
    Share FB ,aici
    http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=150097951762715&id=100000243597364
    Mi-as dori sa testez sapunul DARK Coffee , sapunul cu extract de trandafiri si Untul de corp cu ciocolata RAW
    e-mail:faur_mariana65@yahoo.com
    Iti doresc "La cat mai Multi ani de Blogerit!
    Multumesc mult

    RăspundețiȘtergere
  44. Multumesc mult Alina si ma bucur ca te-am surprins placut.Surpriza adevarata este in momentul in care incerci produsele si constati ca sunt altceva,ca dau dependenta si nu o sa mai doresti sa te intorci la cele clasice,si ca te miri de ce nu le-ai incercat oare pana acum.Iti doresc mult noroc la tragerea la sorti.
    Cu drag,Lavandine

    RăspundețiȘtergere
  45. Buna Mariana,iti multumesc si eu pentru ,,like``si pentru ce te-ai inscris in concurs.Multumesc si pentru,, share``esti si pe lista pentru premiu special.
    Iti doresc mult,mult noroc si de Craciun sa te rasfeti cu sapunurile preferate.
    Multumesc pentru urari.

    RăspundețiȘtergere
  46. Buna, am dat like cu Diamond Dust, mi=ar placea sa testez Silky Hair-masca naturala pentru par cu ulei de neem si unt de jojoba. E-mail lili_adder[at]yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  47. Buna,cLyyy0,esti pe lista.
    E o masca cu totul deosebita,sper sa ai ocazia sa o incerci.
    Mult noroc!

    RăspundețiȘtergere
  48. Buna ziua, am dat like cu numele Miss Blue(manuelav14), si postare la adresa http://www.facebook.com/profile.php?id=100001550263076&sk=notes#!/notes/manuela-georgiana/produse-lavandine/254607787934228

    (nume FB: Manuela Georgiana)
    Am comentat ca Anonim, deoarece nu reusesc cu contul meu Google(imi spune ca nu pot vizualiza pagina).
    Am comandat deja cateva sapunele, imi place mult forma lor de floricica. Si astept pachetul cu henna, sunt curioasa cum va fi.
    Mi-as mai dori sa incerc deodorantul cu alaun, si siropul de catina.
    mail: manuelav14[at]yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  49. Revin in legatura cu diseminarea concursului pe pagina de Facebook, cred la asa ceva te refereai, Lavandine, iti trimit un link pe de pagina mea: http://www.facebook.com/profile.php?id=100001726769152
    Cu mult drag,
    Alina Iacobut

    RăspundețiȘtergere
  50. Buna Alina,
    Da,la asta ma refeream,multumesc mult.
    Esti si in cursa pentru premiu special.

    RăspundețiȘtergere
  51. Buna Manuela,
    Din moment ce ti-ai dat numele in postare e ok,chiar daca ai lasat comentariul ca anonim.
    Multumesc mult pentru postarea de pe Facebook,o sa participi si pentru premiul special.
    Henna e minunata,o sa te indragostesti de ea.Cred ca miercuri o sa ajunga deja la tine.

    RăspundețiȘtergere
  52. Buna,

    mi-a făcut plăcere să te adaug in lista blogurilor prietene si sa scriu o postare despre Lavandine:
    http://picturapentrucopii.blogspot.com/2011/12/lavandine-arome-naturale.html
    Am dat like ca mihaela albianu.
    Ca si produse imi pare rau ca nu te-am descoperit abia acum... Am folosit doar sapunul de lavanda care m-a cucerit de la prima utilizare si nu ma dezamageste zilnic. Isi pastreaza proprietatile si parfumul exact ca la prima utilizare. Fetita mea, desi i-am cumparat bradutul, fiind fan violet, se spala cu mare spor toata ziua cu sapanul de lavanda.
    Emailul la care speram, ca fiecare, sa primim vesti bune: picturapentrucopii@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  53. Buna Mihaela,
    Multumesc mult pentru ,,like`` si pentru postarea de pe blog.
    Esti in cursa si pentru premiul special si cine stie,poate fetita ta o sa se spele mult timp de acum incolo cu sapunul de lavanda(daca ai sa castigi si daca ai sa-ti doresti acest prdus).

    RăspundețiȘtergere
  54. Nu degeaba exista Like pe FB:)I do like you!
    Am descoperit blogul/magazinul/produsele minunate in urma cu 24 de ore dintr-o "intamplare" (desi eu nu cred in intamplari:) si am stat muuulte ore sa citesc cat mai mult din toate posturile tale atat de complete si informative,am admirat si produsele si mi-am imaginat ca o sa le am:)one way or another:)nici n-are sens sa spun ce-mi place mai degraba,sunt atat de multe produse atat de diferite si minunate fiecare in parte incat raspunsul meu sincer este ca...I want them all si nu exagerez;fiecare are mirosul sau,proprietatile,beneficiile sale,incat...cum sa alegi?!poti doar sa iei contact cu fiecare produs in parte si sa vezi pe care sa-l vrei mai degraba:)ceea ce urmeaza sa ma hotarasc si eu:)pana una-alta,am scris cateva cuvinte despre descoperirea mea pe fb!

    https://www.facebook.com/dalia.pusca#!/adriana.matache?sk=wall

    Apreciez sincer ceea ce faci,sunt fermecata de produsele tale,tocmai lucrez la "lista pentru mos craciun":)
    cu drag,adriana
    adrianamatache@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  55. Multumesc,Adriana!
    Ce frumos ai scris,apreciez sincer.Cu putin noroc,o sa vina Mosul cu produsele pe care o sa le alegi,daca o sa castigi.
    Pentru ca ai postat si pe facebook,te-am trecut si pe lista premiului special.
    Cu drag,Lavandine

    RăspundețiȘtergere
  56. Nu am crezut ca o sa gasesc vreodata produse cu adevarat 100 % naturale si atat de bine facute. Am gasit in Lavandine exact ceea ce cautam de foarte mult timp: produse foarte bune, la un pret accesibil si multe informatii utile.Felicitari, Claudia, esti o adevarata profesionista:esti foarte bine documentata si de aceea tot ceea ce faci prezinta pentru mine 100% incredere. Ma uit in fiecare seara pe blog nerabdatoare sa vad ce ai mai postat! Dintre produsele pe care nu le-am avut pana acum, mi-ar place sa incerc balsamul de buze,masca cu argila, untul de corp, masca de par si multe,multe altele; toate produsele tale sunt extrem de imbietoare!
    Cu mult drag si admiratie,
    Anca Danaila
    EMAIL: danailaanca@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  57. Multumesc mult de tot,ma bucur ca apreciezi munca mea si ca iti plac produsele Lavandine.Sper din suflet sa fii una dintre castigatoare ,mult mult noroc iti doresc.
    Cu tot dragul,
    Claudia

    RăspundețiȘtergere