Totalul afișărilor de pagină

26 ianuarie 2012

Angel Luxury Soap II

Pentru ca v-am promis ca va arat  noi forme imediat ce le fac,iata-le,cu mentiunea ca vor fi pe Breslo abia peste vreo trei saptamani,dupa ce se va incheia perioada de maturare.
Herbal Hair Care-sampon solid cu henna
Mie mi se par mult mai frumoase in contrast,sper ca si voua,ingerasii ies mai bine in evidenta.Cei drept nu mi-a iesit din prima,am exersat putin insa panala urma am reusit.
Samponul cu henna a fost imbunatatit cu argila ghassoul,argila extrasa din muntii Atlas din Maroc,mai mult ulei de ricin si desigur unt de cacao care hidrateaza parul la fel de bine precum hidrateaza si pielea.

6 comentarii:

  1. tu vrei sa cadem pe spate cand le vedem,nu??!!ei bine,ai reusit:)sunt atat de frumoase.ies f bine in evidenta ,intr-adevar,cu aceasta combinatie alb-negru!momentan eu folosesc samponul inimioara,dar urmeaza si un ingeras:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Adriana de aprecieri si ma bucur ca iti plac.
    Eeeeee,eu trebuie sa ma revansez fata de tine cu ceva,cred ca am gasit cu ce(dar asta cand ai sa faci urmatoarea comanda)..

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat sunt de frumoase ...
    Ralu

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Ralu,e meritul formelor de silicon,in mare parte.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt superbe! unde pot gasi si eu astfel de forme?

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc!Puteti gasi forme asemnatoare pe eBay.

    RăspundețiȘtergere