Totalul afișărilor de pagină

15 ianuarie 2012

Angel - Luxury Soap

Am stat si m-am gandit ce denumire s-ar potrivi noii game de sapunuri si nici un nume nu mi sa parut mai potrivit decat Angel.
In momentul cand vor fi la vanzare pe Breslo,o sa fac si descrierea completa a compozitiei cu explicatiile de rigoare.
Angel-Sapun detoxifiant cu argila marocana ghassoul,argila verde si carbune:
Angel-Sapun cu aloe,spirulina si lapte de capra:
Angel-Sapun anticelulitic cu cafea si scortisoara:

Foarte multi m-au intrebat daca vor fi la vanzare.Sigur ca vor fi, insa,sapunurile realizate prin metoda ``la rece``au nevoie de 4-6 saptamani de maturare inainte de a fi folosite.Si cum am fost nerabdatoare sa impart cu voi noutatile,le-am postat pe blog imeidat ce le-am facut.Dupa perioada respectiva le veti gasi in magazinul meu de pe Breslo,la un pret poate cu 15-20% mai mare decat celelalte,pret justificat de procentul generos de unt de cacao din compozitie.

Un comentariu: